Rozhovor s manažérom panter10

23.08.2009 21:59

Rozhovor s panter10...

 

Lemur: Tak sa nám tu trochu predstav. Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov?
panter10:
Ahoj. Takze volam sa Peto a som z Martina... Mam 29 rokov.

Lemur: Ako si sa dostal k PPM?

panter10: K PPM som sa dostal uplnou nahodou. Pri pivecku niekto spomenul tuto stranku tak som ju vyskusal a zacalo ma to bavit...:-)) Skoda ze moj prvy tym bol zablokovany, ale uz som sa trosku vytiahol aj s tymto novym.

Lemur: Ako vznikol tvoj nick a názov mužstva na PPM? 

panter10: Nick ani neviem ako vznikol... skor to bola len nahodicka:-)) A nazov muzstva vzhladom na to ze som martincan nie je dovod riesit...:-))

Lemur: Spomeň nám svojich najlepších priateľov na PPM.

panter10: Najlepsi priatelia na PPM su prakticky kamarati od pivka:-)) mibooo IV.52 Priekopska Slachta
jaro2 IV.64 Beznadejne pripady
MihoX V.2 HC Slimaci
Hody5 IV.7 Fuji wild boys
posledny traja su aj ucastnici tohto turnaja...

Lemur: Prečo si sa prihlásil do turnaja?

panter10: Myslim ze je to vacsia zabava ako hrat len tak pripravne zapasy...

Lemur: Ako sa ti páči tento turnaj?

panter10: Turnaj je fajn, aj ked skoda ze tu nie je viac kvalitnejsich tymov. Hadam sa coskoro vypracuju aj ostatny a budu zaujmavejsie vysledky:-)) Dufam ze v dalsich sezonach sa turnaj zmeni na kreditny.... nech je vacsia sranda:-)))

Lemur: Zúčastníš sa aj ďalších ročníkov turnaja?

panter10: Urcite hej, ale ako som uz spominal dufam ze to uz bude kreditny turnaj...

Lemur: Ďakujem za rozhovor.

panter10: Ahoj. A vela stastia vsetkym v PPM...

 

 

 

 

 

 

 

—————

Späť