Rozhovor s manažérom Reznor...New

31.08.2009 20:09

Rozhovor s Reznor -om :)

 

Tak sa nám tu trochu predstav. Ako sa voláš, odkiaľ si, koľko máš rokov?
Od malicka mi hovoria Jozef, Jojo, aj Jojko,a ked som bol zly, tak Jozo... vyberte si. Moj rodny kus zeme nesie nazov Liptovsky Mikulas a ukazal som sa tam pred 26 rokmi. Ale momentalne fungujem pracovne v Blave.
 

Ako si sa dostal k PPM?

hmmm, viez ze ani neviem? jaaaaj, nasiel som nahodou link na www.hokej.sk niekedy v aprili, aspon myslim, ze tam. A som fest rad ze som to nasiel, hrat career v NHL ma prestalo bavit pred par rokmi (asi 1-nym :-) Kopu znamych sice hravalo kadejakych futbalovych managerov uz dlhsiu dobu, ale hokej mi je predsa len trosku blizsi.

Ako vznikol tvoj nick a názov mužstva na PPM? 

 Moj nick? No, pre vsetkych, ktori maju radi dobru muzicku, odporucam checknut nieco o Nine Inch Nails a zistite aj to, preco moja arena nesie nazov NIN... A pre tych, ktorym sa to checknut nechce... za NIN stoji chlapik menom Trent Reznor. Takze tak. A muzstvo? Moj najklub v NHL je Montreal Canadiens, takze nieco podobne som aplikoval na moje mesto.
 

Spomeň nám svojich najlepších priateľov na PPM.

Naj friend je AnsyNex, daco sme toho popili pocas vysky :-) On mi dal info o tomto turnaji. A dost zapasov som odohral s Blaugrana z mojej ligy. Hmmm, mal by som sa mu zas ozvat.

Prečo si sa prihlásil do turnaja?

Aby som odohral zapasy s lepsimi timami, nech sa moji chlapci ucia. Forma turnaja je urcite lepsia ako obycajske pripravne zapasy. A urcite chcem aj cosi vyhrat, ale to pride asi az neskor, pevne verim.

Ako sa ti páči tento turnaj?

turnaj je super, perfekt stranka, akurat vysledkovo som na tom nie moc dobre, ale to neznizuje dojem z turnaja. Vidim ze uz je spustene odpocitavanie do dalsej registracie, dovtedy mi hadam stupne trenovanost a koeficient timu a daco uhram potom.

Ďakujem za rozhovor.

Vdaka aj ja. Pozdravujem ucastnikov turnaja...a vlastne aj ostatnych managerov, okrem NoName-akov, tu kapelu nemam rad :-)

 

 

—————

Späť